ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЇ MSG-3 ДЛЯ ШВИДКОГО ВІДНОВЛЕННЯ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД В УМОВАХ АВІАРЕМОНТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Дмитро Сергійович Ряснов Військова частина А0105, Україна

Анотація

У статті розглянуто проблему швидкого введення до строю військової авіаційної техніки, яка знаходилась на тривалому зберіганні та потребує заводського ремонту в умовах особливого періоду. Розроблено пропозиції щодо відновлення справності авіаційної техніки в умовах авіаремонтного підприємства із використанням стратегії  MSG-3.

Біографія автора

Дмитро Сергійович Ряснов, Військова частина А0105

Головний інженер відділу розвитку армійської авіації

Посилання

А.М. Алімпієв, Г.В. Пєвцов, особливості гібрідної війни РФ проти України. Досвід, що отриманий Повітряними Силами ЗСУ. Доступно: <https://www.ukrmilitary.com/2017/05/experience-received-by-the-armed-forces-of-the-armed-forces-of-ukraine.html>

Карабаський конфлікт, матеріали із Вікіпедії, Доступно: https://uk.wikipedia.org/wiki/Карабаський_конфлікт.

Порядок відновлення, ремонту, модернізації, збільшення установленого ресурсу та продовження строку служби (зберігання) озброєння, військової і спеціальної техніки, за якими не здійснюється авторський нагляд, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №135.

Порядок експлуатації за технічним станом виробів авіаційної техніки державної авіації, за якими розробник (виробник) не виконує своїх обов'язків із супроводження експлуатації та підтримання льотної придатності, затверджений наказом Міністерства оборони України від 19 грудня 2014 року №904. – 10 с.

Порядок продовження (збільшення) встановлених показників виробів авіаційної техніки державної авіації, за якими не здійснюється авторський нагляд, затверджений наказом Міністерства оборони України від 16 лютого 2015 року №68. – 14 с.

Наказ Міністерства оборони України від 05.07.16 року № 343 “Правила інженерно-авіаційного забезпечення державної авіації України” (ПрІАЗ-2016).

MSG-3. ATA Specification 2200, Information Standards for Aviation Maintenance. The Air Transport Association. Washington, DC, 2010.

Акопян К.Э. Применение методики MSG-3 при разработке программ технического обслуживания и ремон-та отечественных воздушных судов: дисс. … канд. техн. наук. - М., 2010.

Saranga, H. and Kumar, U.D., 2006. Optimization of aircraft maintenance/support infrastructure using genetic algorithms: level of repair analysis, Annals of Operations Research, 143 (1), pp. 91–106.

Papakostas, N., Papachatzakis, P., Xanthakis, V., Mourtzis, D. and Chryssolouris, G., 2010. An approach to operational aircraft maintenance planning, Decision Support Systems, 48 (4), pp. 604-612

Sriram, C. and Haghani, A., 2003. An optimization model for aircraft maintenance scheduling and reassignment, Transportation Research: Part A, Policy and Practice, 37 (1), pp. 29–48.

Reopel, M., 2012. Smarter MRO. 5 strategies for increasing speed, improving reliability, and reducing costs – all at the same time. Deloitte Development LLC.

ГОСТ 27.002-89. “Надійність в техніці. Основні поняття. Терміни та визначення”.

Розробка методики оцінки якості ремонту авіаційної техніки на державних підприємствах Міністерства Оборони України в умовах реформування Збройних Сил України. Звіт про науково-дослідну роботу (шифр “Кречет”) – К.: ДНДІА, 2011.

Грабовецький Б. Є., Антонюк О. В., Економiка та держава № 9/2010, ранжування показників фінансово-господарської діяльності підприємства для побудови комплексної стратегічної програми на основі методу експертних оцінок Дельфі, Доступно <http://www.economy.in.ua/pdf/9_2010/14.pdf>

Gdalevitch, M. 2000. MSG-3, The Intelligent Maintenance [online]. Доступно: <http://www.aviationpros.com/article/10388498/msg-3-the-intelligent-maintenance>

Калиновський А.О. Дисертація економічне оцінювання відновлення авіаційної техніки авіаремонтними підприємствами, – 2018 – 121, 122.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-21

Номер

Розділ

II. Інженерно-авіаційне забезпечення